Veelgestelde vragen



Heeft u een vraag aan ons? Op onze site beantwoorden wij een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Met een kopie van uw KvK-inschrijving, NAW-gegevens en bankrekeningnummer maken onze collega’s in het verkooppunt of in de buitendienst de inschrijving voor je in orde.
Op werkdagen (ma-vrij) leveren wij altijd binnen 24 uur, mits producten op voorraad zijn in ons centrale magazijn in Emmen. Bezorgen op locatie is vrijwel altijd gratis. Ook kun je materialen ophalen in 1 van onze verkooppunten. De medewerkers in onze verkooppunten kunnen je informeren over de actuele voorraadstatus.
Afhankelijk van het object maakt één van onze technisch adviseurs vrijblijvend een verftechnisch advies. Hiervoor kun je contact opnemen met je eigen technisch commercieel adviseur of onze klantenservice op telefoonnummer 0591-633600.
Olijslager is een groothandel voor de zakelijke markt. Alleen met een KvK-inschrijving kun je bij ons kopen. We informeren je graag bij welke winkels je onze producten kunt kopen.
Je kunt met het restant van het product (indien nog in je bezit) en een kopie van de aankoopnota naar één van onze verkooppunten gaan. Een digitale foto van de klacht op de ondergrond is wenselijk om een goed beeld te krijgen van de klacht. Je kunt je gegevens ook mailen naar info@olijslager.nl.
Je kunt hiervoor contact opnemen met onze administratie op telefoonnummer 0591 - 39 05 22 of een e-mail sturen naar administratie@olijslager.nl.
Dat is mogelijk. Hiervoor kun je contact opnemen met onze administratie op telefoonnummer 0591 - 39 05 22 of een e-mail sturen naar administratie@olijslager.nl.