Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag aan ons? Op onze site beantwoorden wij een aantal veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

Algemeen

Hoe vraag ik een debiteurnummer aan?

Met een kopie van uw KvK-inschrijving, NAW-gegevens en bankrekeningnummer maken onze collega’s in het verkooppunt of in de buitendienst de inschrijving voor u in orde.

Wat zijn de levertijden?

Op werkdagen (ma-vrij) leveren wij altijd binnen 24 uur, mits producten op voorraad zijn in ons centrale magazijn in Emmen. Bezorgen op locatie is vrijwel altijd gratis. Ook kunt u materialen ophalen in 1 van onze verkooppunten. De medewerkers in onze verkooppunten kunnen u informeren over de actuele voorraadstatus.

Verkoopt Olijslager ook aan particulieren?

Olijslager is een groothandel voor de zakelijke markt. Alleen met een KvK-inschrijving kunt u bij ons kopen. We informeren u graag bij welke winkels u onze producten kunt kopen.

Wat moet ik doen als ik een productklacht heb?

U kunt met het restant van het product (indien nog in uw bezit) en een kopie van de aankoopnota naar één van onze verkooppunten gaan. Een digitale foto van de klacht op de ondergrond is wenselijk om een goed beeld te krijgen van de klacht. U kunt uw gegevens ook mailen naar info@olijslager.nl.

Ik wil graag een verftechnisch advies. Is dat mogelijk?

Afhankelijk van het object maakt één van onze technisch adviseurs vrijblijvend een verftechnisch advies. Hiervoor kunt u contact opnemen met uw eigen technisch commercieel adviseur of onze klantenservice op telefoonnummer 0591-633600.

Wie kan ik bellen met vragen over een factuur?

U kunt hiervoor contact opnemen met onze administratie op telefoonnummer 0591 - 390522 of een e-mail sturen naar administratie@olijslager.nl.

Kan ik mijn facturen digitaal ontvangen?

Dat is mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze administratie op telefoonnummer 0591 - 390522, een e-mail sturen naar administratie@olijslager.nl of direct een formulier invullen.